freddy loof

Nu är alla tentor klara, igår skickade jag in min sista hemtentamen. Nu är det examensarbetet som gäller, det sista i denna utbildningen. I morgon är det öppet hus på Campus, jag ska jobba som studentambassadör för min utbildning.

Tiden går nu oroväckande fort, påsk nästa vecka, sen ska jag till Stockholm sen är det ju maj. Lika fort går det till sommaren. Förra året var det sommar i maj, vi låg på stranden, badade och solade nästan varje dag. Hoppas på det samma i år.


Igår var vi på föreläsning med Fredrik Lööf, en seglare som blivit OS-medaljör flera gånger, och ska vara med och då självklart ta guld på VM i Starbåt här i Varberg i augusti. Han pratade mycket om segling vilket jag så klart tycker är intressant eftersom jag är en gammal seglare, Men han sa även en massa som kan kopplas till vanliga livet. Jag fick hålla i två OS-bronsmedaljer, inte varje dag man gör det.



Jag var ju på bio i torsdags. Filmen var toppen, en riktig tjejfilm. Jag har läst böckerna och kände igen det mesta men kände även att jag glömt en del, så får väl ta och läsa dem igen, kanske ska prova mig på dem på engelska till sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0