VÅR

Idag är det underbart väder, ca 10 grader, sol och blå himmel. Jag och Karro (min boss) var ute och gick en lång härlig runda vid havet. Jag har tyvärr blivigt förkyld, så mår halvbra idag. Eric var på förskolan förra veckan så det är väl detta man får vänta sig i framtiden, med hans jobb med massa snoriga barn.

Måste väl kommentera Melodifestivalen, snacka om helomvändning, galet. Men jag vet inte vem jag hejade på så jag kan inte säga att det var fel som vann, hoppas att det går bra för henne. Stackars Molly, 2 poäng, det hade varit bättre att hon inte gick till final.

Jag sitter och pluggar så ska återgå till det nu, seminarium i morgon.

Snart kommer jag hem!
                                


Kommentarer
Postat av: MOR

Ja nu är det lite lite vår även i Karlskrona. Har planterat några penséer och påskliljor idag så nu vill inte jag heller ha mer vinter... härligt att du kommer hem i morgon!

2009-03-16 @ 19:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0