Nu börjar det bli klart

Äntligen, efter flera veckors stök och arbete är det nu nästan klart. Nu flyttar vi in våra prylar och sätter upp tavlor, gardinstång, gardiner, skåp och hyllor. Eftersom vi flyttar ut om mindre än en månad, vill vi ju inte sätta upp och ställa fram så mycket saker. Vi vet ju inte vad som ska vara kvar.

Ut med pappen nu är målningen klar.Tekniska jag fixar fast väggutagen
Vitt och fräscht. Ut med skyddspappen och tekniska jag skruvar fast väggutag. Ser dock livsfarligt ut men jag lovar det var säkert! Tror jag...

Saker börja komma på plats, upp med gardinstången
Prylar och möbler börjar komma på plats, vi bytte ut gardinstången till min gamla. Den som var här var tjock och guldig.

Nästan klart...
Nya gardinen, ser enkelt och stilrent ut.

Kommentarer
Postat av: Mor

Vad härligt stilrent det blev. Måste vara skönt att ha fått det klart äntligen

2009-05-17 @ 19:21:02
Postat av: Linda

Så snyggt det blitt!

2009-05-21 @ 23:08:09
URL: http://violblues.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0