Sommardag

Synd syster att ni inte var här idag, Har varit en riktigt härlig dag.

Först blev den en liten shoppingtur sen tittade vi på modevisningen i Brunnsparken, efter det tog vi en fika/lunch. Under denna tiden var vädret halvkass, men det började klarna upp och jag hade faktist spanat in på SMHI att det skulle bli klart efter kl 12, de hade rätt. Så vi tog fram våra cyklar och började trampa bort mot vackra Träslövläge.

Vi cyklade först ner till Appelviken för att kika på kitesurfingstävlingen, de måste också varit nöjda med dagens väder, varmt, sol och mycket vind.  Vi tog en liten mysig "senväg", genom stugområdet, över stängsel, åkrar och stigar. Men vi kom fram till sist. Då blev det glass på Tretoppar. Jag tog bananchoklad, kokos och min favorit gräddnöt. På detta hälldes varm nötsås, ta det om ni ska dit, ruggigt gott. När vi kom hem la vi oss i solen någon timme sen gav sig Eric av till jobbet. Nu är det Robinson!


Fullt ös nere vid stranden då det var kitesurfingstävling.


Dundergod glass på Tretoppar.


Sommarkänsla vid båtarna i Träslövläge.


Min favoritbild från Hagedornvisningen, det är Carlotta, jag och Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0