Vår eller sommar?

Vad hände egentligen... Från att ha haft vinterjacka och möjligen vårjacka de allra varmaste dagarna till att alla går omkring i sandaler, sommarklänningar och skjorts. Vad hände? Ville det inte vara vår längre, den har ju precis börjat. Jag låg i bikini på vår bakgård igår och pluggade hela dagen. På kvällen satt vi ute och grillade sen gick vi ner till havet för att kolla på elden. Det var en otroligt härlig kväll, När klockan var halv 9 så hade alla fortfarande bara klänning, skjorts, linne och sandaler på sig. När vi varit nere vid elden gick vi hem, jag satte mig då för att plugga.

Idag ställde jag klockan på 8 och har nu precis ätit frukost och ska sätta igång med plugget. Vadå röd dag och ledig, en dag som alla anndra förutom att inget är öppet, plugget väntar inte för det, måndag som söndag, det måste göras och det är ingen annan som kommer göra det åt mig...

Tog lite fina bilder igår på våra blomster bak på vår lilla gård. Ni ska se våra äppel och päronträd, idag är de så galet vackra, de har slagit ut på två dagar. Det går så fort.

Igår fyllde min halvfar Peter 50 år, Grattis! Han och mamma är i Barcelona, de var på fotbollen i tisdags, sjuk stor arena. Vi ringde och sjöng för honom igår iaf. Hoppas att de har det helt underbart.

Idag flyttar min bästa vän Martina till London, jag vill önska dig all lycka gumman! Grattis till jobbet och hoppas verkligen du hittar ett bra boende. Var försiktig och ät ägg, bacon och rostat bröd till frukost varje dag. Vi hörs och jag kommer och hälsar på dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0