london


Martinas hus i Golders Green.


Marble Arch


Martina matar fåglarna i Hyde Park


Wellington Arch


Buckingham Palace


Big Ben


National Portrait Gallery, Twiggy utställning


Lite turistvarning ibland, här utspelas det i en telefonkiosk


Första glassen på Liecester Square, den andra avnjöts nu vid ett på natten...


Picadilly Circus


Conversebutik, ett himmelrike. Imorgon kommer jag troligen slå till på ett par av de som är nedan. Kan ni gissa vilken?



Mitt inköp idag, Klänning från TopShop på Regents Street


Martinas i sin nya kjol och boloero, nu redo för att ta tuben till Camden town för att äta (kl 22)



Detta goda blev det på en indisk restaurang.

Kommentarer
Postat av: Syster

Roligt att se lite bilder redan! Ni verkar ha bra väder, en på jobbet kom hem från London dagen innan du åkte och de hade regnat hela tiden. Gillade din prickiga klänning, jättefin! Även om de nog mer hade varit en tunika till mig än klänning ;-) KRAM och ha en fortsatt bra Londonresa.

2009-11-28 @ 18:13:53
Postat av: MOR

Roligt se att ni har kul. Ni verkar vara riktigt kulturella. Twiggyutställningen hade varit kul att se, jag klippte mig som henne när jag var ca 10 år och var helt förtvivlade när jag kom hem och såg att alla mina blonda lockar var borta....



Kram och ha en fortsatt trevlig vistelse och hälsa Martina.

2009-11-28 @ 19:11:39
Postat av: Anna

Guud vilken fin klänning du köpte! =) Och vad roligt Ni verkar haft det, blir så sugen att åka dit igen, jag äälskar London! Du borde flytta dit tycker jag så jag kan komma och hälsa på dig ;) hihi

2009-12-03 @ 18:11:04
Postat av: malin björk

Tack Anna. Japp planen är så och då får du komma och hälsa på när du vill! Men vi ska ju åka dit när vi skriver Ex-arbetet!

2009-12-04 @ 22:45:13
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0