...fortsättning engelska

Jag gjorde det, jag klarade det och Eva tyckte att det var "jättebra"! Jag behövde verkligen det. Jag hade först inte tänkt läsa denna kurs (tjänstemarknadsföring) men gick dit ändå och ändrade mig. Men sen när jag fick reda på uppgiften fick jag tårar i ögonen och en klump i halsen, tänkte eller nästan bestämde mig då för att skippa den. Men fasen i att!!! Jag provade och kämpade på och det gick ju. Jag är så nöjd att jag läst engelska kursen också, eller jag är ju inte riktigt klar men det har nog bidragit till lite resultat iaf.

I morgon skulle jag sitta med den uppgiften, tänkte bli klar innan helgen då mamma och mina älskade hundar kommer, men nu är jag ju redan klar! Så jag ska sitta nere på skolan (i Varberg) hela dagen och plugga engelska, till slutproven.

Jag ska även träffa Malin Lindkvist. Vi gick i samma klass i Karlskrona och nu pluggar hon till sjuksköterska här i Varberg. Hon har tenta i morgon stackare, men efter så ska vi käka lunch. Ska bli skoj att ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0