Härlig helg

Nu sitter vi här i soffan efter en kanonhelg. Kusin Helena är här, vi har precis fikat och nu sitter de klistrade framför fotbollen. Jag har förstått att det är en viktig match men jag förstår mig inte riktigt på fotboll, men som tur är har vi olika intressen!

I vilket fall så är det jätteskoj att Helena är här, hon har inte varit i Varberg innan, så det var på tiden.

Helgen har varit kanon, gårdagen var toppen. Åkte till Borås vid 16 och var framme på salongen närmare 18.30, Dags för piff. Håret blev fixat och Fazli sminkade, blev orange ögonskugga denna gången. Sen hade vi en enormt härlig kväll, riktigt goa människor hela gänget, både modeller, de som jobbade på salongen och gästerna. Jag hade jätteskoj!

Tack söta Andrea för att jag fick på hos dig och din familj, bättre än hotell ju, lyx!

Det var även jätteskoj att Malin och Daniel kom för att titta och att Jenny och hennes kompisar kom, men de verkade ha en lika bra kväll som jag.

Ja som ni förstår har jag haft det jättebra! Älskar modevisningar och allt som är där runt om kring.

6
1
bilder från Jennys blogg. http://www.fjellseth.com/


Kommentarer
Postat av: Jenny Fjellseth

Du var strålande på catwalken!

2009-11-01 @ 18:12:22
URL: http://fjellseth.com
Postat av: Helena

Tack för en mysig em o kväll. det var jättekul att se lite av varberg o ert fina hem. Ni är alltid välkommna till oss GBG :) Kram

2009-11-01 @ 20:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0