...london

Här är toppen, frågan är om jag kanske missar flyget hem på tisdag...

Igår var vi på marknad i Camden, helt otrolig, där skulle jag kunna leva. Det var verkligen en toppen där!

På kvällen var vi på konsert, Lily Allen, vilket var nästan ännu bättre. Hela gårdagen var super!



Första fikan efter lunchen som var kinamat blev en varm banan med smält choklad på.


Men det fanns massa gott så strax efter var vi tvugna att prova på våffla men jordgubbar och smält choiklad på.


Ett av dagens inköp, paljettconverse...


Lily Allen i sitt första byte


...andra


och tredje...


Nöjda och glada!

(Det tar lite tid att ladda upp bilderna så dagens händelser får komma en annan gång...)


Kommentarer
Postat av: Syster

Ni ser ut att ha de toppen! Jag vill med åka till London...

2009-11-30 @ 16:40:17
Postat av: MOR

... jag också!......

2009-11-30 @ 18:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0