MVG, Brödbak, lördagsmys, Ont i armen, påkörd, projektplan och råplugg...

Hur glad som helst! Så jag behövde det i all stress!!! MVG, jippi. Nu måste jag verkligen lära mig att prata och att använda det på rätt sätt. En sak att skriva men att prata, då hinner man ju inte tänka innan. Men detta var Engelska A så det är på väldigt låg nivå om man tänker på den engelska som jag läser i skolan, lite skillnad.

Vi gick till kurorten innan ikväll. Eric skulle ta tiden på hur lång tid det tar, då han startar sin praktik där nästa vecka, avis... Vi gick längs havet hem, kolsvart! Men vad vackert det var, helt stjärnklart, jag älskar stjärnor. Vi gick i rikting mot Karlavagnen hela vägen då den låg precis över fästningen. Både jag och Eric kollade upp mot en stark lysande stjärna och precis när vi gjorde det så blev det ett stjärnfall där, inte den stjärnan men en på samma ställe. Så vackert, jag har aldrig sett det innan.

Eric har bakat bröd idag, två fina limpor av olika slag, fantastiskt goda! Han har matat en surdeg hela veckan, så gulligt.

Igår blev jag och Linda på jobbet påkörda av en bil. Jag var i chock hela kvällen, vi klarade oss undan riktigt bra, men om vi hade bytt plats hade jag nog råkat riktigt illa ut, nu körde han bara på min hand och hennes väska för vi slängde oss bakåt, jag blev jätterädd.

Ikväll har vi haft lördagsmys! Robinson på tv och käkat naturgodis och tacochips med guacamole. För första gången på länge, vi har alltid på olika ställen eller äter sent eller pluggar. Alltid något. Så det var behövligt med någon timmes avkoppling. Men nu är det på att igen. Igår satt jag till 23.30 och skrev på projektplan till Design For Life. Vilket jag kommer göra resten av kvällen nu också medan Eric kollar film.

Jag tror att jag sov ca 1 timme inatt. Så blir det ju när man sitter inne i något fram tills man ska sova. Låg spänd som en pinne och stirrade i taket. Plus att jag har sjukligt ont i min arm efter sprutan, vilket jag har fortfarande och kommer ha länge till vad jag har förstått. I går hade jag värk i hela kroppen. Nu har jag röda utslag över hela överarmen. Hoppas bara att jag inte blir sjuk tills jag ska åka.

Nu måste jag sätta fart med Swot-analys, nulägesanalys WBS och kalkyler... I morgon ska jag råplugga tjänstemarknadsföring hela dagen och natten också om det ska behövas!!!


Kommentarer
Postat av: MOR

Grattis till mvg:et och tack o lov att det gick bra. Herregud se er för i trafiken!!! Bröden ser verkligen goda ut.

2009-11-21 @ 22:38:14
Postat av: Emma

Svar: roligt med mvg :)

Funderar på att gå samhäll någonting men jag vet inte riktigt än, finns så mycket att välja! haha

Ha det bra :D

2009-11-22 @ 11:02:19
URL: http://baaraemmas.blogg.se/
Postat av: sofia

Många många grattis till ditt MVG det förtjänar du verkligen:)

Men fyy va hemskt det där med olyckan, hoppas att du mår bra och att det gick bra!!

En sak till, du är en väldigt bra förebild gumman, när man ser hur du lyckas med allt så kämpar man bara mer själv för man vet att en dag kommer man kanske lyckas själv! eller man kan hoppas!

Puss<3

2009-11-23 @ 21:29:43
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0