plugg

Har nu suttit sen kl 10 i Lärstudion och pluggat till det nationella provet. Man har en timme på sig att göra läsförståelsen... För mig tog det tre och en halv timme... Hur i hela friden ska jag fixa det på 1 timme!!!? Jag läser betydligt långsammare än många andra och fick bekräftat på mellanstadiet att jag hade lätt dyslexi, men jag har inte detta på papper, vilket är riktigt dumt. Om jag hade haft det hade jag fått längre tid på proven och fått använda dator på det skriftliga vilket är ett måste. Men noop, det får jag inte nu... Attans!

Skulle ätit lunch med Malin idag, men hon kunde inte så det ska bli på måndag istället. Jag fick gå ner och äta själv här på Campus istället, men gott var det, buffé!

Nu ska jag ta mig här i från skolan iaf... Trött, Ska upp en sväng på stan och sen möta Eric. Vi ska gå och handla och sen kommer mamma och doggisarna!

Ha en bra helg!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Kul att se er idag! Hoppas ni har en fortsatt trevlig helg. O kämpa på m engelskan, beundrar verkligen din viljestyrka! Kram

2009-11-07 @ 22:46:43
Postat av: malin björk

Hej, ja det är märkligt, samma sekund där bland köksredskapen, världen är liten! Tack, helgen var toppen och ja tack, jag kämpar vidare!!! KRAM

2009-11-08 @ 21:52:37
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0