skyltfönster

När vi gick med Helena till tåget igår blev vi lite fundersamma. Flera av Varbergs skyltfönster fick oss verkligen att reagera. Ja bestämde mig därför att vi skulle ta med kameran och fota detta. Vi fick snabbt svar på varför alla helt plötsligt blivit väldigt kreativa i butikerna. Det var en utställning av konstnärer här i Varberg som fått vara lite kreativa! Vilket jag gillar!

Intersport



Din Väska



Bokia



Rydholms



Bigaro



Bröderna Johansson



Parelle
Svårt att se genom gallret men de har målat medd smink.



Team Sportia
Även detta kan vara svårt att se, men det är små barnklädert gjorda av gammla fimpar, äckligt.



Synsam
Hon har rest runt i Sverige och fotat massor som heter samma sak, Malin Arnesson.



Davids




VILKET SKYLTFÖNSTER ÄR BÄST TYCKER NI?!!!

Kommentarer
Postat av: MOR

Barnkläderna tillverkade av gamla fimpar är ju riktigt riktigt avskräckande

2009-11-03 @ 18:28:20
Postat av: malin björk

Eller hur, riktigt vidriga! Något speciellt som önskas till mat i helgen mor??

2009-11-03 @ 19:33:30
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/
Postat av: MOR

Nej, jag litar på att Varbergs-kocken kan så det räcker utan att jag lägger mig i...

2009-11-04 @ 19:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0