Snart jul

Vet inte vad jag ska skriva... Har suttit vid datorn hela kvällen med bla en marknadsundersökning som vi gör i skolan. Skulle varit klar idag tycker jag med allt innan undersökningarna men jag vet inte vad som hände där riktigt... Ska till Borås i morgon och träffa gruppen så vi får jobba stenhårt i morgon istället.

Jag ska även på ett lunchmöte, återkommer med mer om det då jag inte riktigt själv vet vad det handlar om, men spännande ska det bli iaf...

Jobbat idag, vi har en tävling, mersälj. Jag gick upp i klar ledning efter första kunden. och då har de andra jobbat både måndag och tisdag också, bra jobbat. Men vi tävlat ihop mot de andra butikerna så de är jättekul,, älskar såna peppknep...

Nu är det snart dags att sova. Bli till att gå upp tidigt i morgon för att åka med det himla mjölktåget, är så trött på det och jag har mer än ett halvår kvar...

Åh jag har bokat tågbiljett till Karlskona i januari, ska vara hemma från tisdag till söndag. Ska bli härligt, då jag knappt är där något alls vid själva julen.

Har ni förresten märkt att det snart är jul, hur går det med julklapparna och vet ni var ni önskar er? Jag har bara önskat mig en sak än så länge, får fundera lite till på dt kanske. Men jag behöver inte önska mig något för jag får alltid så fina julklappar ändå...


Kommentarer
Postat av: Martina

Vaccinerat mig mot vada????

Vi ses snart! :)



Kram Martina

2009-11-12 @ 12:25:32
Postat av: LAASTNIGHT

Hejsan!

Jag vill bara medela dig att jag precis skapat en blogg som kommer handlar mycket om musik, kändisar, kläder, tips och massa annat skoj. Denna blogg kommer ej handlar om mig eftersom det är väldigt vanligt att många personer just bara fokuserar på sig själv i bloggen. Därför vill jag förmedlar något annat än just det. Hoppas du finner intresse och spanar in min blogg:)

Ha en fortsatt trevlig dag. MVH/ http://laastnight.blogg.se

2009-11-12 @ 17:06:46
URL: http://laastnight.blogg.se/
Postat av: Martina

Det pratades mycket om svininfluensan då jag flyttade över hit. Men tycker det mest var strunt, typ som det där med fågelinfluensan. 3 stycken på mitt förra jobb blev smittade av svininfluensan. Var och varannan människa har haft det här. Är inte mycket värre än en vanlig influensa säger de. Nej jag har inte vaccinerat mig. Men Sverige är ju lite mer oroliga än England. Det är säkert bra att ha ett vaccin. PoK

2009-11-13 @ 21:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0