Tack!!

Tack så mycket alla! Behöver verkligen lite pepp nu. Är tokmycket med allt. Efter fredag kan jag iaf släppa Engelsakursen. Kommer sitta och skriva nationellaproven hela dagen i morgon. Känns halvbra då jag inte har hunnit plugga som jag hade tänkt mig, kom massa annat i vägen helt plötsligt. Men bara jag kan bocka av den delen så kan ju ju släppa det iaf.

Har köpt tågbiljett till Göteborg och flygbussbiljett till flygplatsen nu. Snart bär det av!

Har tänkt att försöka ta sprutan i morgon. Tänkte tagit den idag, men man får ju så ont i armen och blir trött kanske tom sjuk så jag väntar tills efter provet. Är ju inte så kul om jag inte kan skriva...

Har varit på möte idag med projektet, går framåt och vi är på jakt efter massor av bra kontakter och intressanta människor! Så säg till om ni har tips!

Fick "Grattis-till-jobbet-blommor" av Eric och de får bli "Tackblommor" till alla er + en stor kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0