Ledig dag

Idag har varit en riktigt härlig dag. Jag vaknade upp hos Linda och Fredrik i Borås. Tog tåget till Varberg kl 10 och var framme kl 11.15. Eric skulle ju egentligen haft skola som alltid, men hans lärare var dubbelbokad så han var ledig och det var jag också. Så idag har vi haft en härlig lördag mitt i veckan.

Han kom och mötte mig vid tåget och så gick vi hem och lämnade min väska för att sedan bege oss till stan. Vi startade med en lunch på Nyfiket, fläskfilé med friterad klyftpotatis och champinjonssås. Det blev även lite shopping idag. Eric fick en hel omstyling, nya skor, nya jeans och så blev den en spontan sväng inom frisören, vilket var behövligt.



Det blev en mysig fika på Veras fik.



Jag köpte också nya skor, Rieker. Jag provade dem när vi var i Helsingborg, men då hade jag precis köpt mina skinnstövlar tio minuter innan så jag kände att det blev lite mycket att köpa dem också. Men jag har ångrat att jag inte köpte dem. Har inte hittat dem i någon affär heller, men idag fann jag dem och slog till direkt. Jag hade dem på mig nu när vi gick till Hajen för att handla, det kändes som jag flög fram, så otroligt sköna!



Har även pysslat lite ikväll, fräsigt va?


Kommentarer
Postat av: Anna

Snygga Rieker skor och såååå sköna dom är, helt underbara! Dom blir perfekta i höst/vinter! Bra köp!

2009-10-30 @ 10:49:06
URL: http://annasida.blogspot.com
Postat av: MOR

Gillar Erics nya lilla lugg :-)

2009-10-30 @ 20:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0