Lockigt!

Idag har vi haft skola, kursavslut i Direktmarknadsföring... Efter det käkade jag lunch i skolan, blev kålpudding och pannkakor, god blandning där. Åt ju kålpudding tre gånger förra veckan som Eric hade gjort. Jag hade ingen mat med mig idag så jag köpte på skolan, men den var inte alls lika god som Erics och mammas, men det är ju min favvisrätt. Det va ris i den och så var det i en takeawaybox med potatis och sås i, så det var mest gäggit som en gryta. Sen tog jag pannkakor med sylt till efterrätt. De kostar bara 4 kronor styck, så kan man låta blir?

efter lunchen tog jag en sväng på stan i min ensamhet. Mina Varbergstjejer åkte med tolvtåget så jag åt med managementsgänget, men de hade lektion efter lunchen. Så som sagt det blev att gå själv i en timme. För kl 14 var jag inbokad på King love Queen. Det blev ljusa slingor, skönt. Var lite orolig att det skulle bli kort och svart...

I morgon ska jag jobba, öppnar för att sluta kl 16 direkt med tåket till Borås för att bli sminkad och stylad för kvällens visning. Hoppas att det blir skoj, känner ju inte en själ.


Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Just nu sitter jag och svarar på kommentarer. Händer annars hos dig i veckan?

2009-10-27 @ 22:13:43
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: Anna

Så himla fint Malin! Det blev verkligen bra, så fräscht! Vill se det i verkligheten också =)

2009-10-30 @ 10:46:48
URL: http://annasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0