Vem har haft krig?

Nu ska alla ha ställt tillbaka utemöblerna.... Med andra ord dragit tillbaka klockan en timme, vintertid! Den timmen behöver jag idag på förmiddagen. Vaknade halv tio men nej halv nio, vilket var mycket bättre. Så nu har jag hunnit med lite iaf, men mycket mer ska göras.

Eric har varit i Stockholm hela helgen, lilla Svea döps idag, hans systers minsting. Jag har varit själv sen fredags morse... Det syns att min pedant inte har varit här, tokstökigt! Väskan från Helsingborg är fortfarande inte upppackad, det ligger jackor, skor och kläder över hela golvet, stolar och soffan, sen jag var nere i källaren. Köksbordet är täckt av mitt pyssel och lika så soffbordet. Ja det ser ut som kriget.

Men jag har hunnit med att göra fint i köket, lagt och hängt in nästan alla kläder, jackor och skor kvar. Andra tvätten är nu på gång. Det ska bli tipptopp... hoppas jag.

Jag ska träffa Linda och Fredrik sen på stan, fika/lunch. Ska även spana in Swoppa Shoppa, där jag skulle sålt mina kläder idag, men det blev inte så.

Bäst att sätta fart igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0