Hysteri... bara förnamnet

Nu har jag inte haft tid att skriva på ett par dagar. Men detta har hänt iaf:

Var i skolan i måndags, lektion med Direkt- och interaktiv marknadsföring. Det är faktist en intressant kurs. Vi håller på med ett grupparbete nu, jag skriver om etik och lagar om direktreklam med inriktning på ICA-kundklubb. Jag jobbade på eftermiddagen på Bik Bok. Fick då reda på vad som skulle ske dagen efter, jag trodde inte mina öron... Från 75% som det var i hela butiken till att allt skulle kosta 20 kr, galet värre! Så innan jag gick hem handlade jag lite. Mitt bästa kap var en svart äkta skinnjacka som kostat 1300, för 20kr...



Övriga fynd var 2 par jeans, linnen, stickad vit tröja, stickad svart kofta, grå myströja, nårga leggins, blå knapptjöja, lite hårprylar och en brun mjukisdess med bralla och hood mm.



På tisdagen fick jag jobba heldag då Karro hade sin lediga dag. Det var hysteri, trots att vi inte hade gått ut med att det var så billigt. Dagen efter blev det på tok mycket värre då var jag i skolan, Interaktiv Marknadskommunikation stod på schemat denna dag. Var och jobbade idag, GALET!! Folk är verkligen som gamar, det går inte att beskriva, de köper säckarvis med kläder iaf.

Idag har jag varit hängig hela dagen, sov dåligt och vaknade av att jag hade jätteont i magen, fastnade på toa ett tag. Trodde att jag hade fått maginfluensan men blev bättre i magen efter lunch men har inte varit så pigg. Har pluggat nu och ska vila framför tven med en kopp te nu. I morgon ska jag träffa Anna och plugga, sen klippa mig, vilket nog är på tiden gjorde det i januari sist tror jag. Sen ska jag jobba. På lördag ska jag jobba igen, sista dagen på Bik Bok sen stänger vi!

Eric har bokat mig där efter, i 24 timmar som han sa. Jag började fundera och fick mina aningar. Men jag behövde inte fundera så länge för han kunde inte hålla sig. Så vi ska till Kurorten lördag till söndag. Jag återkommer med mer om denna vistelse... Längtar!

Avslutar med kort på mina kuddar jag sydde i veckan!
Den med stjärnor och den med flaggorna har jag sytt.


Vi har nu fått upp hyllor bakom soffan, fint!

Kommentarer
Postat av: Syster

Oh jag vill med handla kläder för 20kr st!!! Vad fint ni har fått det hemma.

2009-09-03 @ 20:30:01
Postat av: Malin Björk

Tack! Är det något speciellt du önskar???

2009-09-04 @ 12:43:08
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0