Lite fullt upp

Jag är ledsen att jag inte skiver så mycket. Har mycket att göra just nu. Det är mycket skola, mycket jobb och mycket plugg. Denna vecka har varit, eller är riktigt fullspäckad. Skola måndag, plugg och jobb på tisdagen, skola och jobb idag. Skola, plugg och jobb på Varberg Event i morgon, BoMarknad hela fredagen, modevisning och BoMarknad på lördag, BoMarknad på söndag. Sen ska jag klämma in massa plugg också, någonstans.

Oj jag glömde bort att jag måste sammanställa undersökniungarna från Göingegårdens dag... Ja som ni förstår har jag en del att pyssla med. Det är tur jag har min kock. Jag bara säger vilken tid jag kommer hem och så står maten serverad. Igår var det lasagne och idag var det dillkött, ja med andra ord är det väldigt gott varje dag.

Har kollat på idol nu iaf, skoj och såklart har jag några favoriter. Men vi får se hur det går.




Kommentarer
Postat av: Syster

Kämpa på syster du klarar detta, tänk på att du gör en massa saker som du tycker är kul!

Måste erkänna att jag blir väldigt avundsjuk, tänk att få maten serverad ojojoj och någon som hittat på vad man ska laga för mat ojojoj. Inte så kul att komma hem trött från jobbet och börja laga mat med trötta barn...synd att ni inte bor här då hade man kanske kunnat köpa denna tjänsten av Erik?

2009-09-23 @ 22:45:56
Postat av: MOR

Jag är grön av avund... har tappat fantasin helt och hållet numera vad gäller mat och ju tråkigare maten är desto tråkigare blir det nästa dag att ta sig i kragen att göra något gott när man är fullständigt som en trasdocka efter jobbet. Bemanningsföretag med kockar vore nog en lönsam bransch - tänk att komma hem till dukat bord varje dag och kylen välfylld.. kan detta vara hushållsnära tjänst tro?

2009-09-26 @ 16:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0