Modevisning

Jobbar på BoMarknaden hela helgen. Men idag hann jag även med att gå en modevisning, eller rättare sagt 3 stycken. Det var en kl 10.30, den gick väl ingen höjdare, för vi hade inte haft något riktigt genrep. Men vad gör väl det, det var ju ingen som viste hur det skulle se ut av de som tittade på så. Andra visnignen 11.30, småduggade lite men det gjorde inget. Det var lite mer folk som tittade och vi klarade det bättre denna gången efter litte små ändringar. Tredje visningen kl 12.30 gick bra och det var väldigt skoj. Jag och två andra modeller gick och åt thaibuffé efter och sen började jag jobba.

Nu har jag kommit hem, missade minglet och buffén i Sparbankshallen ikväll. Var tvungen att cykla hem för att bli klar med all sammanställning av enkäterna från Göingegårdens dag. Så jag fick äta dillkött från tidigare i veckan och ska sätta igång med enkäterna mu, trist och vilken nitlott...

Jag har bara några få bilder från min kamera. Men det var en fotograf innan visningen och en eller två under också så jag hoppas på att det kommer fler snart.

Jag och Anna på sista visningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0