Söndag, eller?

Jag fattar som vanligt ingenting.... SÖNDAG, igen. Är det någon som tryckt på snabbspolning? I så fall kan den trycka på paus och sedan på den knappen som ser ut som en liten pil, "play". Jag hinner inte riktigt med annars, så om tiden kan hållas lite på plats och inte susa förbi mig just nu hade jag kännt mig lite lugnare. Som sagt, söndag igen. Det finns bara söndagar och fredagar, eller kanske inga veckodagar längre utan bara mornar och kvällar. OjOj nu blev det rörigt. Det jag vill ha sagt är att tiden går fort, för fort.

Nu är BoMarknaden över och det har varit en lyckad helg med mycket besökare. Alla har varit jättetrevliga, men det har varit otroligt många snåla panschisar som försökt pruta på inträdet, som vanligt antar jag. Jag har syndat, efter tre år utan godit har jag nu frossat i godis, choklad och kakor hela helgen. Mässor är farliga med alla godisskålar. Men denna helgen fick bli ett undantag, imorgon är jag tillbaka igen. Men det blir nog svårt. Mamma har alltid sagt att om man bara tar en bit så är det kört, men jag ska inte falla dit, hoppas jag. Men gu´vad choklad var gott...

Igår satt jag hela kvällen med utvärderingen. Det blev bra och jag är nöjd med mitt arbete. Nu är det nästan klart då det känns skönt. Snart börjar Topmodel, sen måste jag plugga hela kvällen.

Måndag i morgon då, ny vecka och snart fredag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0