Göingegårdens dag

I söndags var det Göingegårdens dag. Ett riktigt mysigt, lyckat familjeevent här i Varberg. Det är ett nybyggt område en liten bit utanför stan. Eventet var där för att visa upp området främst. Man kunde boka ett äppelträd, vilket jag gjorde. Detta fick man då skörda, mysigt och gott, blev två påsar fulla med tre sorters äpple. Kvantum och Hajen var på plats och grillade korv till alla besökare, så det var gratis mat och fika till alla, sjukt mycket korv och äppelmuffins gick åt. Sen var det lite underhållning, tipsruna och husvisning.

Jag och Linda var på plats hela dagen, vi genoförde vårt resultat av examensarbete. Vi var inhyrda för att göra undersökning och utvärdering av både besökare och personal. Vi får se vad resultatet visar.

Igår jobbade jag, idag har jag varit i skolan och haft vårt första semenarie vilket gick bra. Tåget tillbaka till Varberg kl 12 för att jobba till halv 7. I morgon blir det skola och personalmöte, jobba på torsdag och skola på fredag, jobba lördag, plugga på söndag. Lång vecka men det kommer gå galet fort som vanligt!

Snart är det idol, ska försöka läsa lite innan det börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0