Bra start på dagen

Vi började dagen med att gå bort och handlade god frukost med frallor och annat gott. Kommer hem och äter och telefonen ringer sig varm. Det tog inte en dag från att jag fått jobb så ringer de från ett annat ställe och frågar om jag vill arbeta som projektassistent på ett ställe utanför Varberg, galet. Sen ringer en man med en lägenhet i Karlskrona, tredje erbjudandet på en vecka ännu mer tokigt då vi här har letat i tre år utan resultat. Sen ringer de från en blomsterfirma och de kommer med blombud... Vilken morgon! Tänk om det vore såhär varje dag...

Nu ska jag plugga på och skriva om köpprocessen sen ska jag jobba med mina underbara arbetskamrater på Vero Moda, hur ska jag klara mig utan dem i sommaren, det hade jag inte räknat med och framför allt inte de.



Tack för blommorna!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Man kan ju säga att du är inne i ett flow! Fasen vad roligt :)

2010-04-22 @ 11:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0