Flyttlassen har gått hela dagen

Idag har vi kört igång med flytten. Många vändor blev det och många tunga kartonger senare så var källaren tom här och ett förråd helt fyllt på andra sidan stan. Vi har inte fått tillgång till lägenheten än så vi har bara flyttat det som vi inte ska ha denna sommaren heller. Ni kan inte ana hur gärna jag vill ha ett riktigt hem och kunna använda mina saker och kunna packa upp vårt liv ur dessa Harald Nyborgkartonger...

Vid varje flytt så blir det rensning, idag fick jag nog på alla lådor med kläder som jag inte använder, nu har de legat i källaren hela året och mycket nytt är köpt så det blev 6 kassar till bättre behövande idag, hoppas att de kommer väl till pass.

Nu är vi helt slut och våra ryggar värker. Välförtjänt TV-time...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0