Go´gla´påsk

Någon som kan bjuda på ett härligt skämt dagen till ära. Jag har inte åkt på något vad jag vet iaf.

Igår var vi i Breared på påskevent, lite halvdant kanske. Vi stannade kvar och åt sushi vilket var gott. Idag har vi varit ute i det fina vädret hela dagen. Gått på stan, ut i Lassabacka sen in i stan igen och sen afterworkbuffé på Cheers & Beers. Nu har vi tagit plats i soffan och käkar påskgodis. Sista helgen jag äter godis nu. Hade uppehåll i över tre år och nu är det ju helt kört. Säger som mamma alltid har sagt, om man väl tar en bit är det kört och det kan man ju minst sagt säga att det stämmer.



Påskfint på torget


Bodyshop köp, citron



Ny klocka


Kommentarer
Postat av: Syster

Oh jag vill med ha Citron doften!

2010-04-02 @ 11:02:53
Postat av: sofia

Vilken snygg klocka du har köpt :) Vart har du inhandlat den? :) Allt bra? Puss

2010-04-04 @ 15:47:46
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0