Jag lever

Hej, jag lever, har bara inte haft något internet. Vi har flyttat nu och vi börjar få i ordning men vi har som sagt inget internet. Det finns inget telefonjack så vårt internet går inte att flytta dit heller så det lär väl dröja nu tills vi får något, får väl skaffa bärbart igen.

Men mycket har hänt iaf och vi har slitit som djur. Flytten är som sagt klar, bara finpill kvar. Det mesta står utspritt i hela Varberg i källare, lager och loger. Jaja, bara vi kommer ihåg allt sen när det är dags för flytt igen om en månad, vilket slit...

Jag ska ju flytta tillbaka till Karlskrona, i morgon är en viktig dag kontraktskrivning med både jobb och lägenhet så jag hoppas att allt ska gå som planerat.

Jag och Anna har varit i Falkenberg nu två dagar i rad, vi har genomfört intervjuer för vår C-uppsats. Så nu är vi på spåret. Sen har det varit jobb också så dagarna har varit helt fulla.

Nu sitter jag på tåget till Karlskrona därför har jag internet. Ikväll ska jag kolla på min blivande lägenhet, så spännande.



Kommentarer
Postat av: Martina

Känns som att det kommer bli en toppensommar :) Jag längtar!

2010-04-29 @ 14:56:57
URL: http://martinailondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0