Långfredagen

En dag då alla butiker är stängda, inget jobb och alla är lediga. Vad gör man? Nu är kl snart halv 3 och vad har vi gjort? Sovmorgon, ovanligt då jag aldrig kan sova längre än till halv 8... Långfrulle, gott. Jag älskar att bara kunna sitta länge och njuta av frukosten. Sen skapade jag lite, så jag fick var lite kreativ för en stund. Efter det så tog vi tag i oss själva och gick ut en lite sväng, hem åt lunch och nu sitter vi här igen...

Jag ska iaf packa upp min resväska sen jag var hemma, borde vara gjort. Sen ska jag fortsätta på att klura på vad min hemsida ska innehålla. Jag har två tjejer som ska skapa en hemsida åt mitt företag. Ganska svårt vad som ska stå där och vad som ska vara med.

kl 4 så ska vi gå på innebandy i Sparbankshallen, det är tydligen semifinal 2 så det lär vara mycket folk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0