Majblomma

Idag är troligen sista dagen och jag är jättenervös. Vi får se hur det går...

Var på stan med Nadja igår här i Karlskrona, var även hemma hos henne i gårkväll. Köpte nya Converse också, ljusrosa... Hela stan är full av små pojkar och flickor med gröna väskor, majblommetider. Man kan redan i den åldern se vilka som blir bra säljare. Träffade på en lovande förmåga igår. En liten kille kom mot mig och Nadja; "hej, vilka fina jackor ni har, de hade blivit ännu finare med små blompinns på".... Taget vi köpte varsin blomma. Jag hade min på väskan i ca 3 minuter sen var den borta. Men jag har aldrig behövt köpta majblommor innan för jag hittar alltid dem på gatan, så där fick jag igen...

Nu börjar solen titta fram, ska in till stan och träffa syster och äta lunch vid 12. Sen kommer jag vara toknervös... Återkommer.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0