Måndag!

Idag har jag kurat massa på min hemsida igen, ska bli spännande att se hur den kommer att ta form. Skulle städa lite innan Eric kom vilket slutade í storröj bland mina kläder. Men detta var ju bara bland det som var här det finns ju fullt med lådor i källaren också som vi fortfarande inte har fått upp. Men hyresvärdarna är på semester så jag kommer inte ner där. Vi kommer få tillgång till vår lilla lya redan nästa vecka, men vi är måttligt sugna på att flytta... Jaja det får snabba ryck om någon vecka istället...

Igår var det treårsjubileum för mig och Eric men jag satt ju här själv så det blev inget firande här inte. Men nu har han kommit hem så vi funderar på att gå ut och äta. Får återkomma vad det blev. Annars blir det fläskpannkaka inte jätteglammit kanske.

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0