Nu är autografen på plats

Nu kan jag känna mig säker, jag har varit så skrockfull när det gäller jobbet, har inte vågat ta ut det i förskott fullt ut, men nu har jag skrivit på kontraktet och jobbet är mitt. Börjar på heltid 7 juni och det känns toppen. I går blev det även helt klart med lägenheten så nu är allt helt spikat! Ett helt nytt liv kommer att starta, studentåren är över och jag ska jobba på heltid känns helt overkligt men underbart, är övertygad om att jag kommer att trivas jättebra. Jag kommer att jobba som marknadsassistent och jobba med både event och marknadsföring precis vad jag har ägnat mina tre års studier till och jag fick jobb innan studierna är helt slut, känns helt underbart. Men jag ska nu fokusera de sista veckorna nu på C-uppsatsen så den blir toppen den också, nu kör vi järnet Anna!


Kommentarer
Postat av: Sofie

GRATTIS till jobbet!

Stannar killen i Varberg tills han pluggat klart eller?

2010-05-01 @ 02:51:42
URL: http://fancyfacts.wordpress.com
Postat av: Malin

Tack Sofie. Eric kommer bo kvar över sommaren då han ska jobba på Kurorten, så han kommer till hösten!

2010-05-01 @ 17:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0