Påskdagen och 3 årsdag

Idag är det söndag och Påskdagen. Önskar att jag var hemma hos familjen denna påskhelg. Men har ju varit hemma två helger i rad nu och ska troligen hem kommande helg också plus att jag jobbade igår... Så det har blivit en ensam påsk.

Idag har jag och Eric varit tillsammans i 3 hela år! Grattis till oss!

Jag har gått tipsrunda idag. 5 km och 18 supersvåra frågor. Satt och försökte kolla upp om jag hade några rätt men svaren finns ju inte ens på nätet. Alla frågor kändes som utslagsfrågor men med tre alternativ, var ju bara att gissa på alla frågor... Inte jätteskoj med andra ord. Men det var härligt väder och kul att gå där bland alla barnfamiljer och äldre par.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0