modevisning på film?

Sitter i skolan i Borås nu och väntar på att tiden ska gå. Tog tåget vid sju gick upp kl 05 idag. Dagen var lite osäker då jag inte viste om tåget skulle gå. Men det gjorde det iaf. Vi hade lektion til kl 12 sen lunch. Nu har jag och Anna suttit och pluggat lite och hon for hem med 3 tåget.

Väntar på att kl ska vli 17 då det är Enterutbildningen... Efter det ska jag filmas, en modevisning som ska visas på en VIP-kväll på torsdag. Spännande, jag vet inte riktigt vad det är en men det verkar bara var två modeller. Eftersom sista tåget går kl 20 så måste jag helt enkelt bli kvar i Borås så jag ska bo hos Sandra som gick i samma eventklass... Tack snälla du!

Vi får se vad det blir, men just nu har jag lite tråkigt i väntan på rättan tid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0