semla ska det vá!

Tog mig till skolan idag, känt att jag har haft feber hela dagen så jag for hem med tåget kl 15. Kom samtidigt som Eric till Varberg- Ingen av oss hade ätit någon semla under dagen så vi gick upp till Madali och tog varsin semla, te och kaffe. Den semlan var verklliogen helt perfekt och tokstor. Jag gillar mandelmassan mest och i dessa var det mycket och ruggigt gott.

Nu har vi handlat, Eric lagar laxsoppa och jag ska bädda ner mig under ett täcke framför tven och hoppas på att må bättre tills i morgon. Då blir det skola igen och på kvällen ska jag och Anna till Breared på Fest och Bröllopsmässa, mysigt.

Trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Helena

Krya på din kusse! Själv åt jag semla både till frukost och till eftermiddagsfikat, kommundirektören bjöd :) Kram

2010-02-16 @ 20:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0