...

Snö snö snö... Så otroligt mycket snö. Tur att vi inte skulle med tåget idag, då hade vi väl inte kommit hem ikväll.

Jag ska jobba sen idag men jag tänkte faktist plugga lite nu på förmiddagen, tenta om några veckor. Kanske är ute i god tid, men om man kolla på mitt schema de kommande veckorna har jag inte många minuter över att plugga på så det är väl bara att sätta fart. hade gärna tagit mig ut en sväng också men det är nog inte så lätt att ta sig fram i snön, så jag blir inne tills det är jobbdags. Önska ratt jag hade kunnat sova lite längre när jag väl har sovmorgon, utan ställd klocka så vaknar jag alltid ca 07.15...

Läste på hn.se idag om Vänsterpartiets förslag, har de lyssnat på mig eller? Men jag vet ihundands om kön blir kortare...

http://hn.se/nyheter/varberg/1.738321--v-vill-sanka-aldergransen-i-bostadskon


Kommentarer
Postat av: MOR

Säkerligen du som dragit igång tankarna ... hihi

2010-02-19 @ 19:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0