Försvinn snö

Idag har jag jobbat. det var en kul jobbdag. bra med folk och butiken fylls nu med mina älskade färger så man kan ju inte annat än få lite vårkänslor, vilka i och för sig dör ganska fort när man kommer utanför dörren. Snälla snö försvinn och vad sjutton hur kallt ska det vara... Idag var det klarblå himel och det såg så härligt ut när jag tittade ut genom fönstret, men när jag klev ut så var det ju iskallt fortfarande. Så trött på kylan nu och snön... Jag kan inte förstå att alla åker upp i norr för att åka skidor... På mitt jobb är det bara jag och Tess som inte är eller ska iväg och åka. Hade dock gärna åkt till värmen och solat och badat lite istället.



Var bara tvungen att lägga in dessa söta potatisar, mandelpotatisar som vi hade till Erics goda kalopps. Han hade till och med lagt in egna rödbetor,  godare än köpta...


Kommentarer
Postat av: MOR

Det är bra med riktig kyla - då dör både mördarsniglar och fästingar- bättre med snö och kyla än klafs och regn :-) tycker jag som har varit ute hela dagen i "det fina vädret".....

2010-01-23 @ 21:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0