gott på Kurorten

I lördags så jobbade jag och direkt efter gick vi till Kurorten där vi spenderade resten av helgen. Som vanligt får ni lite goda bilder på den fantastiska maten!

På lördagen fick vi sexrätters.



Laxterrine till förrätt och den andra glömde jag ta kort på men det var rödbetor med chevre och valnötter.



Denna huvudrätten kändes som att den var skapad bara till mig, den var så otroligt god! Sejrygg med mandelpotatiskaka i brynt smör, pepparrot och hackat ägg.



Ostbricka med jortronssylt och nypongele



Mintchokladbakelse med jordgubbar. Sen var det en annan god efterrätt också men den han slinka ner den också innan jag kom på att jag skulle ta kort på den.



Jag har sett fram emot den fantastiska frukosten hela veckan, sen badade vi och sen var det lunchbuffé. Ja helgen har varit god som ni ser. Men i går kväll fick jag feber och hade ont i hela kroppen och jag känner mig fortfarande riktigt seg och hängig. Det händer väldigt sällan. Men nu är ju alla sjuka så det är väl konstigt om man kan klara sig undan det.

Kommentarer
Postat av: Syster

Ser inte dumt ut alls! Var de nästa helg ni skulle ha barnen och vi skulle ta in på Kurorten? :-)

2010-01-18 @ 19:44:37
Postat av: helena

Det vattnas i munnen när jag ser bilderna! Så mysigt ni verkar ha :)

2010-01-19 @ 08:59:41
Postat av: sofia

det såg ju minst lika gott ut som du berättade, är inte alls avis på dig gumman :( kraam<3

2010-01-19 @ 20:19:08
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0