Grym start på nya året!!!

Galet vad vi har varit flitiga idag, riktigt stolt över oss. Vi vaknade halv 10, då slog jag upp ögonen rakt emot min eländiga hög av skit... Som egentligen inte var skit men det låg halvt uppackade flyttkartonger i en röra. En blandning av kläder, väskor, skärp mm. Jag bestämde mig då för att det skulle bli en röjardag! Ner och vi åt frukost, sen var det bara att sätta igång. Vi började med att röja tillsammans här nere, sen fortsatte Eric med att dammsuga och att torka golven och städa köket. Jag satte då igång där uppe, timmarna gick och jag började till sist se en ende på det hela... Åh så skönt med ordning och reda bland mina kläder.

Solen sken och vi var båda helt slut så vi tog på oss ordentligt och begav oss ut på en promenix. Vilket fantastiskt skönt väder. Det blev att trängas med halva Varberg nere på Strandpromenaden. Hem åt lunch och på att igen! Nu var det dags för alla skåp och gömmor med papper och skit. Jupp ordning på det också nu. Fantastiskt härligt och det känns att vi kunde knappt starta året på ett bättre sätt än att städa ut det gamla året och göra plats för det nya... O nej inte fylla alla gömmor igen!

Hoppas att ni också har fått en bra start på det nya året!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0