iskallt

Nu fick jag lägga till en ny mapp bland alla mina bilder, den fick heta 2010. Tänk vad tiden går och mappen 2009 är verkligen fullproppad med härliga bilder från hela det gångna året. Så nu är det bara att fylla den nya mappen men ännu finare bilder ifrån detta nya året!

Jag fick faktist upp Eric till halv 11 idag, vi hade VIP biljett till MQs reastart. Jag köpte inget men Erick köpte flera jättefina saker. En tischa som jag spanat på länge, en gulrutig skjorta och en stickad kofta i samma färger som tischan, rost och svartrandig. Efter de fyndern gick vi till Mignon och åt, jag lyckades få frukostbuffé, underbart gott! De skulle egentligen sluta sälja den vid halv 12 och vi kom dit 11.40 men de hade kvar det för mig en stund till. Solen sken så vi gick hem tog på oss mer kläder och ner till havet. Ruggigt kyligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0