Sömnlös

Har redan suttit här vid min dator ett bra tag. Har inte kunnat sova inatt. Har legat och väntat på att gå upp sen kl ett.

Idag ska vi nog till Kungsbacka, alltid skoj att hitta på något. Men det är inte skoj att shoppa kläder längre, förutom på Vero Moda. För jag kan inte använda något annat. Jobbar ganska mycket nu och jag får enbart ha deras kläder i butiken. Men nu har vi massa fint så det är inget problem. Men jag måste tänka varje gång på om jag skulle köpa det annars, så då blir det inte så galet mycket vilket är bra. För kläder har jag gott om om man säger så. Men man använder ju oftast bara vissa plagg, skönt, lätt och inte det dyra som man är rädd om. Vilket är tokdumt, för vad gör de för nytta att köpa något extra fint om man inte använder det...

För uppdaterings skull så kan jag tala om att vi nu har sagt upp vår lägenhet till den 1 maj och flyttar då in i vår nya lilla lya. Blir säkert bra.



Kommentarer
Postat av: mormor

Grattis t att Ni fick tag på bostad.Hoppas det blir bra. Sommarkläderna får nog vänta.Meteorologen trodde det skulle bli vinter hela febr.också.Kram

2010-01-31 @ 13:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0