Söndag

Jag jobbade hela dagen igår och tanken var att jag skulle jobbat i natt också. Det var tydligen en stor fest uppe i Sparbankshallen och idag skulle det vara en kupp av något slag där. Så hela lokalen med bord stolar, tyger, golv mm skulle då ner och bort under natten och felsten skulle väl sluta vid halv 3 ca. Jag var inte där då jag var trött men Eric var där så idag kommer jag nog ha en sovande karl på ovanvåningen hela dagen.

I går spelade vi OS och X-boxen. Det var länge sedan, i längan sist tror jag, för boxen har varit sönder och på lagning i Tyskland. Man får ta det lite lugnt och vi lärde oss förra gången att inte spela flera timmar per dag så handen slits upp. Efter första längdhoppen så fick Eric en stor blåsa i handen och jag fick det efter första kula. Märkligt att ett tv-spel kan vara så slitsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0