spolar tillbaka till förra veckan

Nu är hemtentan inskickad. Det var det värsta i pluggväg jag varit med om, eller kanske att examensarbetet var i klass med detta. Men uch så stolt jag är att jag genomförde den!! Så nu får jag uppdatera lite vad som har hänt och förra veckan var jag på långvisit i min hemstad! Härligt...

Jag åkte på tisdagen och hade en härlig kväll hemma. på onsdagen var vi och kollade på handboll och hade en lugn dag i övrigt. På torsdagen var jag och mor min i Kalmar på en shoppingdag! Snöoväder på vägarna så vi körda sakta men säkert fram och tillbaka och shopping blev det för oss båda.

Det blev god fika och årets första semla satt fint!



På fredagen var jag på bröllop, det var Fredrik och Charlotte som jag gick i samma klass som på gymnasiet som gifte sig. Jättefint!



Jag var där med Anna och Moa som ochså gick i den klassen. vi tog en fika sen och snackade massa minnen och uppdaterade varandra om våra liv, intressant och riktigt kul att träffa dem igen.



Det var massa snö och jättekallt



På lördagen fyllde min syster år så då var det kalas och massa god fika. På söndagen var Peters föräldrar på lunch hos oss och sen var det dags för hemfärd.


Kommentarer
Postat av: maria

hej! jag ska tyvärr inte på p3guld. hade gärna velat dock! passar tyvärr inte in med tentor och grejer. vad kul att ni ska dit! hoppas på en rapport i bloggen sedan :)



jag har inte flyttat till göteborg ännu, men planen är att jag och pojkvän ska ta oss dit till sommarn! ser verkligen fram emot det :D har problemet med lägenhet framför oss. kommer inte bli lätt! hoppas att ni löser det också! det vore jättekul att ses!

2010-01-16 @ 11:40:30
URL: http://killaparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0