Tjuvstart på våren

Det är skitkallt och snön ligger på marken men det skiter jag i. Butiken fylls nu med mina älskade vårfärger och jag blir så glad av dem. Fast att det inte är vår på ett tag så struntar jag i det. För nu har pengarna äntligen kommit in på kontot och jag var inte sen att bege mig till min lilla butik för att bli lite glad och fyllas med lite vårkänslor.

Så idag var det jobbdax och jag tyckte att det skulle bli riktigt skoj att äntligen få vara jag, en färgklick med andra ord... På väg mot jobbet så trillade det snöflingor runt mig och jag halkade fram och tillbaka i mina converse, men det gjorde ingenting, för snart är det borta... hoppas jag iaf.


Nya jeans, nytt linne och ny hoddis fast utan luva...


Kommentarer
Postat av: Syster

Kul med lite vårkläder!

2010-01-30 @ 09:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0