Nostalgia

Ojoj ledsen att här just nu är kass uppdatering men har inte riktigt tid. Det är fyllt upp vilket är fantastiskt kul. Jag som var orolig att det skulle vara så ensamt och trist att flytta tillbaka till staun... Men så fel! Här är toppen och det händer något kul varje dag. Trivs kanonbra på jobbet om jag hade höga förväntningar så är de överträffade rätt rejält, skoj.

Nu ska jag iväg, har badat i solkräm, eftersom jag inte har varit i solen en timme än så länge så är jag fortfarande kritvit (mindre kul). Men idag väntar hela dagen med att bygga upp Nostalgia Festival, gå dit om ni kan för det kommer bli toppen, är i morgon lördag i Ronneby. Alltså jobb där i morgon och på söndag är det Veteranbåtsdagen och det ska bli ca 30 grader, underbart!!

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0