En fin fin dag

Vilken fantastisk dag! eller helg kanske jag ska säga för morgondagen blir nog lika fin den. Idag har jag jobbat på Nostalgia, så fint väder och fantastiska bilar. Vi for halv 5 i morse men hela dagen har varit jättefin, ikväll var vi på bryggfest på Stumholmen. I morgon väntar en stekhet jobbdag på Stumholmen, Veteranbåtsdagen, jopp precis som det låter. En dag full med vackra båtar, perfekt uppföljning på dagens vackra bilar.


Med denna fina Mustang tog vi oss till Ronneby i går. Jag har önskat detta sen första dagen på jobbet så jag var rätt nöjd med detta finåk...


Sivan och ett gäng underbara bilar


Två norska bubblor som jag blir ruggigt sugn på. Den rosa försökte jag få köpa men hon ville inte sälja den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0