Äntligen tillgång till internet

Jag har nu varit utan internet sen i fredags. Ikväll kom Eric till mitt lilla palats. Jag älskar min lägenhet! Han hade med sig internet så äntligen, ingen mail eller något på en vecka... Man blir ju faktist lite beroende.

Jag vill även meddela att jag stormtrivs på mitt nya jobb. Det är superkul och det går jättebra. Det är galet mycket att lära sig. Men jag har redan fått mina egna projekt!

Nu måste jag gå och sova, tidiga mornar varje dag nu.

Återkommer med mer om mitt nya liv här i Karlskrona innom kort!


Kommentarer
Postat av: Helena

Å så kul att höra Malin! Kommer gärna o hälsar på dig nästa gång jag är i Kna, men det dröjer ett tag... Kram

2010-06-13 @ 17:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0