Barnkalas och massa annat

Har jag varit i Karlskrona i helgen. Det var inte inplanerat men det fick bli så och det var tur. Snacka om späckat schema.

Kom dit i fredags och gick direkt och provade ut kläder till visningarna nästa vecka. Jag var på Sisters och Casablanca, hann även med att hälsa på Martina en snabbis. Mamma kom och plockade upp mig i stan och vi köpte hem thaimat.

På lördagen blev det shopping, byggde på min vårgarderob med massa fina kläder, skor och smink, nagellack och annat smått och gott, det blev mycket rosa. Hem en sväng, fika och sen iväg till stan igen. Dags att öva koreografi för Intersport, högt tempo...

Söndagen började vi redan halv sju med frukost, sen blev det tentaplugg fram till vi for till Jämjö, Barnkalas. Lillkillen fyller 3 år idag så vi firade honom. Sen in till stan och än mängd övningar. Först Dacapo, sen provade jag ur kläder där, marint och mycket Gant, snyggt. Sen var det träning för Smycka, Sisters, Wonderful och sen skulle det vara en träning till för Cassiopeia. Men jag stressade hem, packade ihop mina grejer och slängde i mig mat. Iväg till Tåget och efter över en timmes stopp i Lund och 6 timmar på tåget var jag framme i Varberg mitt i natten. Hann med mycket plugg på tåget iaf.

Idag blir det ännu mer plugg och jobb i eftermiddag...



Kommentarer
Postat av: sofia

sv: vilka av dem är du sugen på eller båda? :) Kom hem till min dator så ska jag visa dig vart man kan fynda :) Jag funderar på att beställa nu i början va veckan kanske :) Puss

2010-03-22 @ 12:11:28
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: Syster

Vilka snygga kläder, hade jag kunnat tänka mig :-)

2010-03-24 @ 10:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0