Flow i ordbajs

Undra hur det känns att vara ledig? Jag får känna efter ordentligt idag... Men först ska jag bara plugga hela dagen, vadå ledig?

Nu ska jag göra mig klar för att bege mig bort till Anna... Vi är snart i panik för att vi inte har någon tid till vårt arbete, så idag är jag ledig så jag ska sitta hos henne på jobbet och försöka komma igång, sen ska jag plugga hela dagen, så välkommen mitt älskade flow i ordbajs! Älskar det!

Är det någon som vill gå på Lady Gaga i Stockholm den 7 Maj?


Eller PINK i Göteborg den 23 juli?


Kommentarer
Postat av: sofia

heeej gumman!

Jag hämnger väldigt gärna med på Lady gaga :) Hade varit super duper dunder kul!

Puss

2010-03-03 @ 13:46:23
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0