Passion för mat

I går var vi i Göteborg igen, mässa Passion för mat i Eriksbergshallen. Toppentrevligt! Det var allt ifrån choklad, glass och sylt till sill, ost och massa provsmak av allt.



Fina oljor



Praliner



Mera oljor



Lax



Marmelad och sylt



Sen var det såklart en hel del köksprylar också



Efter mässan blev den en snabb sväng genom Nordstan, denna fina vägg hittade jag vid rulltrappan på H&M.



Erics köp från mässan, oljor, senap, honung och praliner



Jag köpte massa vita tryfflar.

På kvällen gick vi på bio, Farsan. Den var riktigt bra. Allt från hysteriskt gapflabb i hela salongen till att tårarna rann och jag grät ostoppbart. Den hade det mesta, kan rekomenderas.


Kommentarer
Postat av: Helena

hur känner ni till att kul som händer i Gbg? Jag har noll koll. Ni får tipsa oss lite :) Pralinerna som Erik har köpt är sjukt goda, beroendeframkallande. Speciellt den med chilismak. köp den nästa gång. O hälsa på oss någon gång när ni är i götet! Kram

2010-03-01 @ 12:44:35
Postat av: malin björk

Ja det händer ju inte så mycket här så vi får hålla koll på storstaden istället. Ja du de var tokgoda, de med mangosmak tog slut direkt, mina tryfflar också. Lakrissmaken fick man provsmaka, riktigt god. Man fick även smaka den med chilli och jag tyckte den var ruggig. Förstod inte blandningen där, är lite känslig för starka saker också, gillar ju mest vit och ljus choklad...

2010-03-01 @ 22:16:44
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0