sista dagen

Nu är jag inne på sista dagen av tentaplugg... Förhoppningsvis sista dagen av detta i hela mitt liv, bara det inte blir någon omtenta så ska det väl vara över... Tror inte det blir mer plugg efter jag är klar till sommaren. Så får väl komma ihåg denna totala frustration som utspelar sig i min kropp. Men om det nu är sista gången så kan jag nog stå ut. Jag önskar så att den är över. Hade gärna gjort den igår eller idag. Nu känns det som jag har överpluggat och fått förstoppning i hjärnan, får inte ut något alls.

Ska ta och packa idag också kom jag på, för jag åker direkt från Borås i morgon till Karlskrona för att leva på catwalken hela helgen, längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0