Sprudlande rosa energi

Idag har jag varit så full av sprudlande energi att det nästan har gjort ont i mig för att jag har velat använda den på ett bättre sätt. Idag har nog varit den roligaste dagen någonsin på jobbet, jag har varit så lycklig hela dagen och alla kunder har varit så glada och shoppingsugna. Butiken är full av mina älsklingsfärger så jag har bara svävat fram och njutigt av all positiv energi som bara skriker i mig.

Redan när jag vaknade idag och öppnade ögonen och såg rakt ut ovanför grannhuset mitt över gatan och fick se den klarblåa himlen kände jag att en underbar dag vår på gång. Det blev rosa vårkläder, vilket gav mig ännu mer lycka och jag sprang upp och rotade fram mina rosa Converse i sommarskolådan, lycka! Skinnrackan på och ut! Okej det var tokkallt men det gjorde inget… Innan jobbet gick jag och Eric runt fästningen, det är så vackert där att jag smälter, jag älskar våren, vartenda vårtecken ger mig sån lycka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0